15.9 C
Pals
Divendres, 2 maig 2025
- Publicitat -

Red Hot Chili Peppers anuncien un disc doble per l’octubre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Red Hot Chili Peppers publicaran “Return of the Dream Canteen” el proper 14 d’octubre. Tal com va passar amb “Unlimited Love”, publicat el passat mes d’abril, també estarà produït per Rick Rubin.

La banda va anunciar-ho durant la gira americana per estadis, on des de l’escenari en Flea va dir que el primer avançament serà ‘Tippa my tongue’.

El grup ha emès un comunicat on expliquen que van anar a la recerca d’ells mateixos i d’alguna manera sempre hem volgut ser. Amb l’única intenció de divertir-se i passar-ho bé van improvisar i van començar a crear. Van aconseguir prou material per dos discos dobles, el segon del qual serà el que arribarà el mes d’octubre.

Ja es pot reservar al seu web en diferents formats.

L’entrada Red Hot Chili Peppers anuncien un disc doble per l’octubre ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:16:35

Enric Marquès: “Amb el Saló dels Oficis volem trencar el vell paradigma sobre la formació professional”

El Saló dels Oficis tornarà a reunir prop de 2.000 estudiants a l’Espai Ter de Torroella de Montgrí els dies 6 i 7 de maig. L’objectiu principal és oferir eines d’orientació professional i educativa a l’alumnat de secundària i cicles formatius del Baix Empordà. La trobada vol reforçar el vincle entre joves, empreses i centres formatius, i alhora donar visibilitat a les oportunitats laborals del territori. Per això ens ha visitat el vicepresident primer del Consell Comarcal del Baix Empordà, Enric Marquès, al Supermatí.

Altres notícies