Rigoberta Bandini anuncia el videoclip d”Ay Mamá’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Fa tan sols dos dies, Paula Ribó, més coneguda com a Rigoberta Bandini, va anunciar a través de les seves xarxes que s’acostaven novetats. “Dentro de una semana es el día de la madre y aunque yo no sea El Corte Inglés vengo cargada de sorpresas“, va tuitar.

Alguns seguidors ja s’intuïen per on anirien els tirs, i ahir a la nit es van confirmar les sospites. La cantant catalana va publicar una foto al seu compte d’Instagram, on anunciava que el dia 1 de maig, coincidint amb el dia de la mare, sortirà a la llum el videoclip de la cançó ‘Ay Mamá’. A la imatge se la pot veure amb un vestit futurista, probablement del rodatge. Així doncs, ja podem preveure per on estarà encaminat.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rigoberta Bandini (@rigobertabandini)

‘Ay Mamá’ ja s’ha convertit en tot un himne. Tot i que la cantant no va aconseguir anar al Festival d’Eurovisió, el seu tema va ser un dels més aclamats al Benidorm Fest. De fet, ja acumula més de 22 milions de reproduccions a Spotify.

L’espera es farà llarga, però d’aquí menys d’una setmana i en una data molt encertada, ja podrem gaudir de l’art visual de la cançó que, difícilment, deixarà ningú indiferent.

L’entrada Rigoberta Bandini anuncia el videoclip d”Ay Mamá’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Festival Microclima celebrarà una avantsala de quatre concerts íntims

Des del 28 de maig fins al 18 de juny es durà a terme El Microclima al Terrat, una proposta de quatre concerts íntims previs al Festival Microclima. Al cartell hi figuren Celobert (28 de maig) Mazoni (4 de juny), Lluki Valverde (11 de juny) i Kris Tena (18 de juny).   El terrat de

Altres notícies