Rikus reivindiquen tornar omplir les places dels pobles

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La companyia d’espectacles musicals familiars Rikus treu una nova cançó acompanyada d’un videoclip gravat a diferents places del territori passant per Girona, Olot i Vic entre d’altres.

Aquesta cançó, és plena d’energia i optimisme vol reivindicar i animar a organitzar activitats culturals (música, teatre, circ…). Encoratjar al públic perquè ompli carrers, teatres i places d’alegria, rialles i emoció, després d’un any de pandèmia i restriccions dures per a tothom, i especialment al món de la cultura, cancel·lant-se actuacions i espectacles arreu del País.

“Les places de poble són un símbol d’identitat, aquests espais ens han vist créixer, divertir-nos i gaudir de cultura. Les places dels nostres pobles són un punt de trobada entre la cultura i el poble. ”

La cançó pretén ser un crit a l’esperança i anima a tancar aquesta etapa, deixar la pandèmia enrere i gaudir de festes majors, concerts, festivals, obres de teatre…
Amb una melodia optimista, plena d’energia i una tornada que esperem que enganxi apetits, petites i grans.

En aquesta ocasió col·laboren els companys Xiula en un petit rap dins la cançó. Fet que quan l’estàvem creant vam veure clar que aquell trosset sonava a ells.

L’entrada Rikus reivindiquen tornar omplir les places dels pobles ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Montse Homs i Mir és la nova Síndica Municipal de Greuges de Sant Feliu de Guíxols

Montse Homs i Mir és la nova Síndica Municipal de Greuges de Sant Feliu de Guíxols. El ple extraordinari de l'Ajuntament ha aprovat el seu nomenament per unanimitat. Homs es converteix en la primera dona que ocupa aquest càrrec des de la creació de la institució fa més de vint anys. La nova Síndica ha expressat la seva voluntat de servei i d'ajuda a la ciutadania.

Altres notícies