Roger Padrós debuta amb “La Vida És Millor”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dimarts arriba “La vida és millor” el primer disc del cantant Roger Padrós, que compta amb onze cançons produïdes per Jan Aygua.

“La Vida és Millor” és un punt de trobada. La taula on seus a menjar amb els teus, la teva habitació o el bar on et trobes amb els amics de sempre. Espais coneguts on pots ser tu mateix.

Cada cançó és com un d’aquests llocs, moments o persones que en formen part. Perquè en definitiva, són les coses senzilles les que fan que la vida sigui millor.

L’entrada Roger Padrós debuta amb “La Vida És Millor” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:15:53

Paqui Badosa i Barbara Hallé: “En una taula també podem col·laborar per una bona causa”

La Fundació Oncolliga Girona i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre impulsen la segona edició de “Xefs amb Cor, Plats amb Causa”. Durant els mesos de setembre i octubre, sis restaurants participen en aquesta iniciativa solidària, que destina part de l’import de determinats plats o menús als serveis que Oncolliga ofereix als malalts de càncer i les seves famílies.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies