Rosalía col·labora amb Travis Scott en un remix de ‘Highest in the room’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Rosalía remata el seu fantàstic 2019 amb l’estrena del remix de ‘Highest in the room’ l’èxit de Travis Scott, en el qual la cantant catalana hi fa la seva particular participació juntament amb Lil Baby.

La cançó està inclosa en un EP anomenat “Jackboys” format per set cançons i on també col·laboren Young Thug, Quavo o Sheck Wes.

L’entrada Rosalía col·labora amb Travis Scott en un remix de ‘Highest in the room’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Incendi de les Gavarres: els Bombers treballen per tancar el flanc dret i evitar que el foc s’obri cap a Girona

L’incendi de les Gavarres ja supera les 2.000 hectàrees i el dispositiu treballa per evitar que el canvi de vent obri un escenari de molt més potencial

Altres notícies