22.7 C
Pals
Dimecres, 9 juliol 2025
- Publicitat -

Ruixats i tempestes

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’episodi de precipitacions que va començar ahir a la nit continua avui.

Hi ha diversos avisos de perill per intensitat de pluja, acumulació de pluja i també per estat de la mar alterat. Les tempestes seran més probables aquest matí fins al migdia.

Al final del dia les precipitacions han d’anar a menys i demà ens espera un dia tranquil, i amb forces estones de Sol que farà pujar la temperatura lleugerament.

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dimecres 9 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies