Sant Feliu de Guíxols bat rècord d’inscripcions a la rua de carnaval

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner dutxa girona

Rècord d’inscripcions a la rua de carnaval de Sant Feliu de Guíxols. En total, hi participaran 4000 persones i 63 colles procedents. La rua del proper divendres seguirà l’itinerari clàssic: des de la carretera de Girona, cantonada amb la Rambla Joan Bordàs fins acabar davant del mar, on hi haurà la carpa de protocol i autoritats.

El jurat encarregat de valorar les carrosses i comparses estarà format per nou persones de diferents àmbits relacionats amb el carnaval i el teixit associatiu local. Els membres del jurat se situaran a diferents punts del recorregut per poder fer la valoració.

Les colles vindran de catorze poblacions diferents, principalment de Sant Feliu, Platja d’Aro, Santa Cristina i Calonge. També hi haurà colles de diferents municipis de la demarcació.

El carnaval està organitzat per l’Associació de Festes Ganxones.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

RAYE guanya el Mercury Prize 2026 amb “THIS MUSIC MAY CONTAIN HOPE.”

RAYE s’ha proclamat guanyadora del Mercury Prize 2026 amb “THIS MUSIC MAY CONTAIN HOPE.”, el seu segon àlbum d’estudi, publicat al març. L’artista nascuda al sud de Londres s’ha endut el reconeixement en la cerimònia celebrada a l’Utilita Arena de Newcastle, on ha rebut el trofeu de mans de la locutora i DJ Sian Eleri.
- Publicitat -

Altres notícies