24.1 C
Pals
Dilluns, 26 octubre 2020

Sant Feliu de Guíxols comença una campanya per fomentar el comerç local

El més llegit

Palafrugell és el municipi amb més classes confinades del Baix Empordà

Palafrugell té 19 grup en quarantena, seguit per Sant Feliu de Guíxols (7), Torroella de Montgrí (5) i la Bisbal d'Empordà (3).

Batuda de senglars a diversos municipis del Baix Empordà

Segons l'alcalde de Castell Platja d'Aro, suposen un risc, ja que poden provocar accidents de trànsit i, a més, destrossen zones públiques i privades.

Toc de queda actiu al Baix Empordà: aquestes són les limitacions

El toc de queda està actiu al Baix Empordà des d'aquest diumenge a les 22 hores, i estarà vigent diàriament fins les 06 del matí

Salut desmenteix que un casament sigui l’únic origen del rebrot de coronavirus a Palafrugell

Segons ha pogut saber Ràdio Capital, també cal situar l'origen dels brots en un partit de futbol, l'escola i l'entorn familiar
Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 3 minuts
- Publicitat -

S’ha presentat oficialment la campanya Guíxols Gaudeix una proposta de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols que pretén incentivar el consum als establiments locals, fomentant que les compres o els consums en serveis es facin a Sant Feliu de Guíxols. Aquesta proposta compta amb el suport de l’Associació de Comerciants de Sant Feliu de Guíxols.

És una campanya que pretén la fidelització i redescoberta dels serveis i establiments de casa nostra. És una de les iniciatives previstes en el Pla de Contingència i Recuperació, per pal•liar els efectes de l’economia provocats per la crisi de la Covid-19. L’eslògan de la proposta convida a redescobrir de nou Sant Feliu de Guíxols, els seus actius turístics de qualitat i els seus comerços i els seus serveis de proximitat.PCC 2763

El funcionament és senzill, ja que es tracta d’aconseguir uns “passaports” o butlletes on hi ha deu caselles que es van segellant després de fer compres en diferents establiments de Sant Feliu de Guíxols (amb compres superiors a vint euros, en cadascun d’ells).

Els participants tenen tot l’estiu per fer les compres, i poden anar omplint de forma progressiva les butlletes. Amb aquest mètode, tota la gent que participi haurà fet una compra en, com a mínim, deu establiments locals, i es dóna sentit a la idea de redescoberta i fidelització cap a comerços de qualitat de casa nostra.

Omplir les deu caselles de la butlleta dóna dret a participar en un sorteig que se celebrarà el 10 de setembre, però amb el sol fet de portar segellada a l’Oficina de Turisme una butlleta amb els deu establiments complets, els participants ja rebran de forma automàtica deu euros per fer servir en compres en establiments de Sant Feliu. Per tant, una recompensa ja surt de forma automàtica, però el més suculent són els premis del sorteig, valorats en 3500 euros. S’han establert tres premis, que són:
1r premi, un val de 2000,00€ per a gastar en el comerç i serveis locals.
2n premi, un val de 1000,00€ per a gastar en el comerç i serveis locals.
3r premi, un val de 500,00€ per a gastar en el comerç i serveis locals.

La campanya va acompanyada d’una completa pàgina web on apareixen els comerços i serveis de Sant Feliu de Guíxols en forma de directori amb localitzadors de mapa, els imprescindibles a visitar i les bases del concurs. Es complementa amb nombrosos anuncis i recursos en xarxes socials. La pàgina web és guixolsgaudeix.com

PCC 2808PCC 2802

– Pla de Contingència

Aquesta campanya és una de les iniciatives encaminades a l’impuls a l’economia local ja s’han posat en marxa, com la promoció i publicitària de Sant Feliu de Guíxols en autocars, la inserció publicitària en diferents mitjans de comunicació, o noves propostes que es coneixeran aquesta mateixa setmana, de subvenció a empreses locals.

Com es recordarà, Sant Feliu de Guíxols va aprovar destinar 1.261.000 en l’anomenat Pla de Contingència i Recuperació (PCR-2020).
El Pla orienta les accions de treball a tres grans àmbits, el teixit social (570.000 euros), el teixit econòmic (520.000 euros) i el teixit associatiu (amb una quantificació diferent).

En el cas del teixit econòmic, la crisi va obligar a un confinament inèdit a la ciutadania que va comportar l’aturada o tancament de la majoria d’activitats econòmiques, tant d’empreses com d’autònoms. Sectors com el comerç, restauració o hostaleria, van veure impossibilitada la seva activitat, i l’Ajuntament va anunciar que faria accions per promoure el consum local.

L’alcalde de Sant Feliu de Guíxols, Carles Motas, ha explicat que ‘aquest Pla de Contingència que va aprovar l’Ajuntament surt al carrer amb aquesta acció, que generarà, com a mínim, uns 530mil euros de consum intern. El que volem és fomentar aquestes accions de consum intern per tal de reactivar els comerços i empreses de Sant Feliu de Guíxols que han quedat afectats. ‘

La regidora de turisme de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols ha expressat que el consistori sent la necessitat d’ajudar als comerços a sortir dels efectes de la pandèmia: ‘la idea és que la gent compri a Sant Feliu de Guíxols en el comerç de proximitat i que ho gasti les seves despeses en comerços i serveis de Sant Feliu de Guíxols i, d’aquesta manera, creem aquesta economia circular que fa que tots aquests diners reverteixin en la mateixa ciutat.’

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

Salut organitza un cribratge massiu a Palafrugell aquest cap de setmana

Seran unes proves destinades exclusivament a veïns i veïnes de Palafrugell d'entre 30 i 60 anys.
- Publicitat -

AC/DC presenten el vídeo de ‘Shot in the dark’

El 13 de novembre es publicarà “Power Up” el nou disc dels AC/DC, que juntament amb l’anunci del disc van compartir el primer avançament ‘Shot in the dark‘. Ara la banda ha presentat el videoclip, que mostra al grup tocant a sobre un escenari davant d’uns llums de neó amb les lletres del seu icònic…

Harry Styles estrena el vídeo de ‘Golden’

Harry Styles ha embogit la xarxa aquest dilluns amb l’estrena del videoclip de ‘Golden‘, una de les cançons del seu disc “Fine Line” i que arriba després del gran èxit ‘Watermelon Sugar’, que acumula més de 800 milions de reproduccions a Spotify i 135 milions a Youtube. L’espera d’aquest nou videoclip fa dies que remou…

The Weeknd lidera les nominacions dels AMA’s 2020

El 2020 està sent un any espectacular per The Weeknd gràcies al seu disc “After Hours” i a cançons com ‘Blinding Lights’, que des de fa mesos ocupen posicions destacades a les llistes de tot el planeta. I tot això no podia quedar en res. Avui s’han donat a conèixer les nominacions dels American Music…

L’Hospital de Palamós cancel·la les operacions que requereixin ingrés i restringeix les visites.

El SSIBE (Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà) aplicarà a partir de dimarts 27 d'octubre i durant 15 dies noves mesures organitzatives davant...

Altres notícies