10.1 C
Pals
Diumenge, 9 agost 2020

Últims programes

La Xalana – 5 agost 2020

Avui a la Xalana han pujat el tiktoker GerryQuerryBerry i en Martí Saguer.

La Xalana – 30 juliol 2020

Aquest dijous a la Xalana han pujat en Martí Saguer i l'Àlex Mata amb els quals hem repassat cançons estiuenques de la dècada dels...

Sant Feliu de Guíxols comença una campanya per fomentar el comerç local

El més llegit

Re sintonització dels canals de televisió pel desplegament de la xarxa 5G

Amb el desplegament de la tecnologia 5G s'han de ressintonitzar els canals TDT de televisió. El 5G necessita més espai a la banda de la TDT que ara ocupen molts canals de televisió perquè a partir d'ara l'ocupi aquesta nova tecnologia de comunicació.

On i quan veure les llàgrimes de Sant Llorenç des del Baix Empordà?

No et perdis aquesta guia bàsica amb consells per a l'observació de la pluja d'estels més esperada de l'any.

Palafrugell prohibeix deixar tovalloles a la platja per guardar espai

L’Ajuntament de Palafrugell acaba de publicar un Ban que prohibeix deixar tovalloles i altres estris a la platja per reservar espai. El text també especifica que qualsevol objecte, tovallola o estri de platja, que estigui més de mitja hora a la zona de bany sense la persona propietària serà intervinguda i custodiada per al seu posterior retorn.

Accés tancat a les cales Ferriola i Pedrosa de Torroella

Des del 15 de juliol, les barques no poden accedir a les cales Ferriola i Pedrosa de Torroella de...
- Publicitat -
Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.

S’ha presentat oficialment la campanya Guíxols Gaudeix una proposta de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols que pretén incentivar el consum als establiments locals, fomentant que les compres o els consums en serveis es facin a Sant Feliu de Guíxols. Aquesta proposta compta amb el suport de l’Associació de Comerciants de Sant Feliu de Guíxols.

És una campanya que pretén la fidelització i redescoberta dels serveis i establiments de casa nostra. És una de les iniciatives previstes en el Pla de Contingència i Recuperació, per pal•liar els efectes de l’economia provocats per la crisi de la Covid-19. L’eslògan de la proposta convida a redescobrir de nou Sant Feliu de Guíxols, els seus actius turístics de qualitat i els seus comerços i els seus serveis de proximitat.PCC 2763

El funcionament és senzill, ja que es tracta d’aconseguir uns “passaports” o butlletes on hi ha deu caselles que es van segellant després de fer compres en diferents establiments de Sant Feliu de Guíxols (amb compres superiors a vint euros, en cadascun d’ells).

Els participants tenen tot l’estiu per fer les compres, i poden anar omplint de forma progressiva les butlletes. Amb aquest mètode, tota la gent que participi haurà fet una compra en, com a mínim, deu establiments locals, i es dóna sentit a la idea de redescoberta i fidelització cap a comerços de qualitat de casa nostra.

Omplir les deu caselles de la butlleta dóna dret a participar en un sorteig que se celebrarà el 10 de setembre, però amb el sol fet de portar segellada a l’Oficina de Turisme una butlleta amb els deu establiments complets, els participants ja rebran de forma automàtica deu euros per fer servir en compres en establiments de Sant Feliu. Per tant, una recompensa ja surt de forma automàtica, però el més suculent són els premis del sorteig, valorats en 3500 euros. S’han establert tres premis, que són:
1r premi, un val de 2000,00€ per a gastar en el comerç i serveis locals.
2n premi, un val de 1000,00€ per a gastar en el comerç i serveis locals.
3r premi, un val de 500,00€ per a gastar en el comerç i serveis locals.

La campanya va acompanyada d’una completa pàgina web on apareixen els comerços i serveis de Sant Feliu de Guíxols en forma de directori amb localitzadors de mapa, els imprescindibles a visitar i les bases del concurs. Es complementa amb nombrosos anuncis i recursos en xarxes socials. La pàgina web és guixolsgaudeix.com

PCC 2808PCC 2802

– Pla de Contingència

Aquesta campanya és una de les iniciatives encaminades a l’impuls a l’economia local ja s’han posat en marxa, com la promoció i publicitària de Sant Feliu de Guíxols en autocars, la inserció publicitària en diferents mitjans de comunicació, o noves propostes que es coneixeran aquesta mateixa setmana, de subvenció a empreses locals.

Com es recordarà, Sant Feliu de Guíxols va aprovar destinar 1.261.000 en l’anomenat Pla de Contingència i Recuperació (PCR-2020).
El Pla orienta les accions de treball a tres grans àmbits, el teixit social (570.000 euros), el teixit econòmic (520.000 euros) i el teixit associatiu (amb una quantificació diferent).

En el cas del teixit econòmic, la crisi va obligar a un confinament inèdit a la ciutadania que va comportar l’aturada o tancament de la majoria d’activitats econòmiques, tant d’empreses com d’autònoms. Sectors com el comerç, restauració o hostaleria, van veure impossibilitada la seva activitat, i l’Ajuntament va anunciar que faria accions per promoure el consum local.

L’alcalde de Sant Feliu de Guíxols, Carles Motas, ha explicat que ‘aquest Pla de Contingència que va aprovar l’Ajuntament surt al carrer amb aquesta acció, que generarà, com a mínim, uns 530mil euros de consum intern. El que volem és fomentar aquestes accions de consum intern per tal de reactivar els comerços i empreses de Sant Feliu de Guíxols que han quedat afectats. ‘

La regidora de turisme de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols ha expressat que el consistori sent la necessitat d’ajudar als comerços a sortir dels efectes de la pandèmia: ‘la idea és que la gent compri a Sant Feliu de Guíxols en el comerç de proximitat i que ho gasti les seves despeses en comerços i serveis de Sant Feliu de Guíxols i, d’aquesta manera, creem aquesta economia circular que fa que tots aquests diners reverteixin en la mateixa ciutat.’

 

- Publicitat -
Temps de lectura: 3 minuts
- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

On i quan veure les llàgrimes de Sant Llorenç des del Baix Empordà?

No et perdis aquesta guia bàsica amb consells per a l'observació de la pluja d'estels més esperada de l'any.

‘Una Pausa’, el nou senzill de Segonamà

Segonamà és un grup de Reus que està en procés de treure el seu tercer disc. Han decidit llançar ‘Una Pausa’, una cançó homenatge a la seva terra, el Baix Camp. La gran majoria dels músics d’aquesta agrupació, per diverses raons, estan vivint a les grans ciutats de Catalunya i sempre que tornen als pobles…

Castell-Platja d’Aro incorpora indicadors informatius sobre la COVID, a la seva trama urbana

El Pla per al reinici econòmic i social del municipi davant els efectes de la pandèmia de Covid-19 inclou un conjunt de 50 mesures valorades en 4’3 milions. En l’àmbit de la mobilitat en els espais més concorreguts per residents, visitants i turistes s’hi ha incorporat cartells que recorden alguns elements de la nova normalitat

Ciudad Jara presenta ‘En Busca del Fuego’

Ciudad Jara és el nou projecte de Pablo Sánchez, excantant i líder del famós grup La Raíz. Aquesta agrupació després de llançar el seu primer disc ‘Donde Nace el Infarto’, presenta ‘En Busca del Fuego’, el seu nou senzill. Aquest tema es va compondre fa set anys, quan el cantant encara formava part de La…

Ciudad Jara presenta ‘En Busca del Fuego’

Ciudad Jara és el nou projecte de Pablo Sánchez, excantant i líder del famós grup La Raíz. Aquesta agrupació després de llançar el seu primer disc ‘Donde Nace el Infarto’, presenta ‘En Busca del Fuego’, el seu nou senzill. Aquest tema es va compondre fa set anys, quan el cantant encara formava part de La…

Altres notícies