El Guíxols Arena s’omple d’activitats per a joves

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Guíxols Arena s’emplena d’activitats per a joves aquest cap de setmana. El Sanfefunk ha tingut lloc aquest divendres i dissabte. Es tracta d’un certamen organitzat per l’associació Tedecé, el qual enguany pren més rellevància per arribar a la desena edició. Hi haurà exhibicions de graffiti, competicions de bàsquet, rap i diversos concerts i DJ.

Aquest diumenge també s’ha programat una festa holi a les sis de la tarda. Posteriorment, a partir de les onze de la nit, hi haurà els concerts dels grups Habitació 211, Auxili i DJ Sendo com a prèvia de la Diada.

- Publicitat -
- Publicitat -

El SSIBE lliura dos premis en la VII Jornada de recerca de residents

La VII Jornada de recerca de residents ha reconegut dos treballs amb premis de 300 euros i ha acollit la presentació de deu projectes. La trobada ha reunit residents de diferents especialitats i ABS, consolidant-se com un espai clau per compartir coneixement en l’àmbit sanitari a la comarca.

Altres notícies