El Guíxols Arena s’omple d’activitats per a joves

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Guíxols Arena s’emplena d’activitats per a joves aquest cap de setmana. El Sanfefunk ha tingut lloc aquest divendres i dissabte. Es tracta d’un certamen organitzat per l’associació Tedecé, el qual enguany pren més rellevància per arribar a la desena edició. Hi haurà exhibicions de graffiti, competicions de bàsquet, rap i diversos concerts i DJ.

Aquest diumenge també s’ha programat una festa holi a les sis de la tarda. Posteriorment, a partir de les onze de la nit, hi haurà els concerts dels grups Habitació 211, Auxili i DJ Sendo com a prèvia de la Diada.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Pals celebra la Fira de l’Arròs amb una jornada dedicada al producte local i la gastronomia

La jornada convertirà el Pati de Ca La Pruna en un espai de promoció del producte local, la gastronomia i la cultura del territori. La fira inclourà degustacions, demostracions de cuina, activitats familiars, visites als arrossars i un concert final.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies