«Dones Ganxones, dones del Món» celebra la desena edició

El certamen dóna visibilitat a la feina que fan les dones de Sant Feliu de Guíxols

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Distribució de gasoils corçà
L’esdeveniment ha tingut lloc el matí del diumenge 16 de septembre a la Rambla Vidal de Sant Feliu de Guíxols i es tracta d’una iniciativa que va impulsar el Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD). 
L’eix central de la fira anual han estat les dones de la ciutat i els seus projectes, tasques o habilitats. Una trenta d’estands, a càrrec d’entitats culturals, esportives i solidàries o bé de particulars, han fet bullir d’activitat la rambla de Sant Feliu. Per exemple, hi era l’Associació Catalana contra el càncer, l’Associació Dominicana de l’Empordà i la impulsora de la pastisseria marroquina Aladí, Khadija Mabruk.

Es venien, per exemple, joies manuals, roba feta a mà o dolços casolans. Tanmateix, hi ha hagut una xerrada de Sònia Fuentes, on ha parlat del llibre autobiogràfic «Diari d’una dona maltractada», on relata el propi testimoni en violència de gènere.
El certamen celebrava així el seu desè aniversari mantenint l’essència de sempre; dones compromeses i emprenedores que demostren el teixit associatiu femení de la ciutat.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La cursa ‘Corre per les mames’ reuneix 7.326 participants en 24 municipis

La iniciativa d’Oncolliga Girona recull fons per mantenir els serveis de suport psicològic, rehabilitació i acompanyament a les dones amb càncer de mama.
- Publicitat -

Altres notícies