Reivindiquen els «caps de sala» a la nova guia de la Cuina de l’Empordanet

Aquesta edició reivindica el paper dels caps de sala, que són les persones que donen la cara davant dels comensals

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Reivindiquen els "caps de sala" a la nova guia de la Cuina de l'Empordanet
Loading
/

El col·lectiu La Cuina de l’Empordanet ha presentat, aquest dilluns als Jardins de Cap Roig, la nova guia culinària. Una de les novetats de l’edició d’enguany és la incorporació d’una figura clau per la restauració. A partir d’ara, cada restaurant comptarà amb el perfil del cap de sala, una persona que no tenia presència fins ara a la guia.

L’any 1995 es va començar a editar la guia de la Cuina de l’Empordanet i edició rere edició se’n publiquen fins a 12.000 exemplars. De fet, l’última guia s’ha hagut de reimprimir perquè faltaven còpies per poder repartir. Els milers d’exemplars que es repartiran a partir d’ara, compten amb els caps de sala, perquè, com ha explicat Vicenç Fajardo, president de la Cuina de l’Empordanet, a Ràdio Capital; tenen un paper clau.

Les edicions es publiquen bianualment, però Fajardo ha explicat a l’emissora que s’han de reeditar de manera periòdica perquè hi ha canvis. De fet, ha explicat que alguns restaurants canvien de personal o inclús de localització. Per aquest motiu, s’han d’anar fent petits canvis amb el temps.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Escola Municipal d’Adults de Palamós obre les preinscripcions per al curs 2026-2027

L’Escola Municipal d’Adults de Palamós inicia aquest dimecres el període de preinscripcions per al curs 2026-2027. El termini estarà obert fins al 19 de juny. Les persones empadronades al municipi tindran prioritat en l’admissió. La tramitació es farà per internet i l’escola oferirà suport presencial i telefònic durant tot el procés.

Altres notícies