19.3 C
Pals
Dijous, 26 juny 2025
- Publicitat -

Santa Cristina tanca l’accés a la cala del Senyor Ramon per risc d’esllavissades

Dues persones van morir-hi l'estiu del 2003 quan diverses roques es van desprendre del penya-segat

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El consistori ha pres aquesta decisió degut a que se segueixen notificant despreniments de pedres de manera habitual en la zona de domini públic marítim terrestre, ocasionant un elevat risc per la seguretat de les persones usuàries.

L’objectiu principal d’aquesta actuació és la d’evitar accidents tràgics com el de l’estiu del 2003, en què la caiguda de pedres a la cala va provocar la mort de dues persones.

Per aquest motiu, aquesta setmana s’ha senyalitzat degudament la zona, impedint el pas i prioritzant la seguretat de la ciutadania.

- Publicitat -
- Publicitat -

Mor ofegat un home de 82 anys a la platja del Racó

Un home de 82 anys i nacionalitat espanyola ha mort aquest migdia ofegat a la platja del Racó, situada entre Castell-Platja d’Aro i Sant Feliu de Guíxols. Tot i els intents de reanimació dels socorristes i el Sistema d’Emergències Mèdiques, no han pogut salvar-li la vida.

Altres notícies