S’enderroca l’antic edifici del parc de bombers de Torroella

L'Ajuntament ha aprovat la demolició a causa del mal estat del l'edifici.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner maxilostetic

Ahir es va enderrocar l’antic edifici del parc de bombers del municipi, ubicat a la zona nord de Torroella de Montgrí. L’Ajuntament va aprovar l’enderroc, ja que el bloc es trobava en mal estat i podia ser perillós.

Així com explica el Diari de Girona, el regidor d’Urbanisme, Jordi Oliver, va explicar que la brigada municipal va coordinar l’enderroc, amb un cost total de 14.641 euros. A més, l’edifici estava ocupat per una persona sense sostre que ha estat reallotjada pels serveis socials i li faran un seguiment. De moment l’Ajuntament no té previst desenvolupar cap equipament municipal en aquell espai. El solar quedarà buit i mantindrà la qualificació d’equipament.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner dietetica genciana

U2 anuncia ‘Silencio’, el segon avançament del seu nou disc

U2 publicarà aquest divendres, 25 de setembre, ‘Silencio’, el segon avançament del seu pròxim disc d’estudi. La cançó arriba després de ‘Street of Dreams’, estrenada el passat mes de juliol, i formarà part del nou àlbum de la banda, previst per a finals d’aquest 2026. ‘Street of Dreams’ va arribar acompanyada d’un videoclip enregistrat a
- Publicitat -
banner eram 3

Altres notícies