S’enderroca l’antic edifici del parc de bombers de Torroella

L'Ajuntament ha aprovat la demolició a causa del mal estat del l'edifici.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ahir es va enderrocar l’antic edifici del parc de bombers del municipi, ubicat a la zona nord de Torroella de Montgrí. L’Ajuntament va aprovar l’enderroc, ja que el bloc es trobava en mal estat i podia ser perillós.

Així com explica el Diari de Girona, el regidor d’Urbanisme, Jordi Oliver, va explicar que la brigada municipal va coordinar l’enderroc, amb un cost total de 14.641 euros. A més, l’edifici estava ocupat per una persona sense sostre que ha estat reallotjada pels serveis socials i li faran un seguiment. De moment l’Ajuntament no té previst desenvolupar cap equipament municipal en aquell espai. El solar quedarà buit i mantindrà la qualificació d’equipament.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Ludwig Band guanya el Premi Cerverí 2026 amb ‘Enganyar-te’

«Enganyar-te», de La Ludwig Band, és la guanyadora del Premi Cerverí 2026 a la millor lletra de cançó en català. El tema, escrit per Quim Carandell, ha estat el més votat pel públic en la votació popular impulsada per Catalunya Ràdio i iCat, amb la col·laboració d’Enderrock i la Fundació Prudenci Bertrana. La votació ha
- Publicitat -spot_img

Altres notícies