S’enderroca l’antic edifici del parc de bombers de Torroella

L'Ajuntament ha aprovat la demolició a causa del mal estat del l'edifici.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ahir es va enderrocar l’antic edifici del parc de bombers del municipi, ubicat a la zona nord de Torroella de Montgrí. L’Ajuntament va aprovar l’enderroc, ja que el bloc es trobava en mal estat i podia ser perillós.

Així com explica el Diari de Girona, el regidor d’Urbanisme, Jordi Oliver, va explicar que la brigada municipal va coordinar l’enderroc, amb un cost total de 14.641 euros. A més, l’edifici estava ocupat per una persona sense sostre que ha estat reallotjada pels serveis socials i li faran un seguiment. De moment l’Ajuntament no té previst desenvolupar cap equipament municipal en aquell espai. El solar quedarà buit i mantindrà la qualificació d’equipament.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

L’empresa tenia autorització per treballar, però havia d’aturar l’activitat pel risc molt alt d’incendi

La investigació sobre l’origen de l’incendi de les Gavarres se centra a aclarir si l’empresa encarregada dels treballs va suspendre l’activitat després de rebre un avís pel risc molt alt d’incendi. Segons informa el Diari de Girona, l’empresa havia rebut un missatge que prohibia l’ús de serres radials aquell dia.

Altres notícies