Santa Cristina millora la senyalització de la Bassa de la vinya

Aquests punts d'aigua tenen un gran interès biològic perquè s'hi allotja una important biodiversitat aquàtica com ara amfibis de tota mena (gripaus, granotes, tritons, salamandres...), insectes aquàtics

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Es tracta d’una massa d’aigua ubicada a prop de Can Llaurador i que té caràcter temporal, ja que molts estius s’arriba a assecar del tot.

Aquests punts d’aigua tenen un gran interès biològic perquè s’hi allotja una important biodiversitat aquàtica com ara amfibis de tota mena (gripaus, granotes, tritons, salamandres…), insectes aquàtics, etcètera. També ajuda a mantenir les poblacions d’animals silvestres de tota mena, des de mamífers fins a papallones.

Des del consistori s’ha començat un programa per a recuperar aquesta mena d’indrets aquàtics que hi ha a l’Ardenya i a les Gavarres, amb l’objectiu d’evitar la seva degradació i garantir la seva continuïtat.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós impulsa la segona edició de les jornades sobre economia blava dins el festival Palamós Terra de Mar

Palamós acollirà els dies 26 i 27 de maig la segona edició de les jornades “Palamós Millora: Tradició i Innovació a l’Economia Blava”. Les sessions abordaran les oportunitats laborals, la formació, la innovació i la sostenibilitat vinculades al sector marítim, nàutic i pesquer del municipi.

Altres notícies