18.5 C
Pals
Dissabte, 15 novembre 2025
- Publicitat -

Shawn Mendes continua apostant pel so llatí a ‘Summer of love’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Shawn Mendes va estrenar fa unes setmanes el remix de ‘KESI’ de Camilo, on per primera vegada va apropar-se al so llatí. Una experiència que li ha donat bons resultats i que ara seguirà a ‘Summer of love’, al costat de Tainy.

El videoclip de la cançó s’ha estat enregistrant aquests últims dies a Mallorca, on el cantant va compartir una sèrie de publicacions, que van provocar tota classe de teories sobre la presència del canadenc al nostre país.

La cançó i el videoclip han arribat el 20 d’agost i suposarà el més nou del músic després del disc “Wonder”.

L’entrada Shawn Mendes continua apostant pel so llatí a ‘Summer of love’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Oques Grasses sumen dues noves dates a l’Estadi Olímpic: 5 i 7 d’octubre

Oques Grasses oferiran dos nous concerts de comiat a l’Estadi Olímpic, els dies 5 i 7 d’octubre, després d’exhaurir en 20 minuts els dos directes del 9 i 10 d’octubre. Les entrades es posaran a la venda el dilluns vinent a les 12 del migdia a The Project. Aquestes dues noves dates responen al clam

Altres notícies