Simply Red tornen a la càrrega amb “Blue Eyed Soul”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Simply Red tornen amb 10 noves cançons dins d’un disc que portarà per nom “Blue Eyed Soul” que combinaran des de soul passant per funky o R&B.

Serà el dotzè treball del grup de Mick Hucknall i es publicarà el 8 de novembre a través de BMG. Sobre les noves cançons el cantant ha explicat que volia provar la seva veu una mica més dura i desafiar-la, donar-li alguna cosa que la fes cantar més emocionant. Hucknall volia fer un disc impactant i passar una bona estona.

Per anar obrint boca des de fa uns dies que ja podem escoltar la peça que obrirà el disc ‘Thinking of you’.

L’entrada Simply Red tornen a la càrrega amb “Blue Eyed Soul” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre renoven el seu conveni de col·laboració

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre han renovat el seu acord. El conveni obre una línia de crèdit de 100 milions d’euros. Els associats tindran condicions preferents per renovar instal·lacions, obtenir liquiditat i millorar la gestió. També rebran suport especialitzat per adaptar els seus negocis a les necessitats actuals del sector turístic local.

Altres notícies