Simply Red tornen a la càrrega amb “Blue Eyed Soul”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Simply Red tornen amb 10 noves cançons dins d’un disc que portarà per nom “Blue Eyed Soul” que combinaran des de soul passant per funky o R&B.

Serà el dotzè treball del grup de Mick Hucknall i es publicarà el 8 de novembre a través de BMG. Sobre les noves cançons el cantant ha explicat que volia provar la seva veu una mica més dura i desafiar-la, donar-li alguna cosa que la fes cantar més emocionant. Hucknall volia fer un disc impactant i passar una bona estona.

Per anar obrint boca des de fa uns dies que ja podem escoltar la peça que obrirà el disc ‘Thinking of you’.

L’entrada Simply Red tornen a la càrrega amb “Blue Eyed Soul” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Viaveu 2026 aposta per Gemma Humet, Ernest Prana i De Calaix en una nova celebració de la veu a Sant Julià de Ramis

El Festival Viaveu de Sant Julià de Ramis ha presentat la programació de la seva edició de 2026, que tornarà a situar la veu com a protagonista absoluta de les seves propostes artístiques. El certamen, organitzat per l’Ajuntament de Sant Julià de Ramis des del 2013, reunirà aquest juliol tres noms destacats de l’escena musical

Altres notícies