S’imposa l’ambient assolellat primaveral

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Cel poc o gens ennuvolat per una jornada de reafirmació de la bonança i l’ambient càlid primaveral. L’ascens de les temperatures tant mínimes com màximes seran el titular d’avui dimarts.

De bon matí, ens despertarem amb poca fred. Les nits ja només seran fresques i els termòmetres mínims s’assemblaran als 6-8 graus. I al migdia, el sol podrà escalfar les temperatures màximes fins passats els 20 graus, a la nostra comarca.

Mica en mica, les jornades es faran més càlides amb una setmana en la que es ratificarà la línia creixent de les temperatures i la màniga curta en el vestir de cada dia.

- Publicitat -
- Publicitat -

Detenen un menor per un robatori violent a la Bisbal d’Empordà

Els Mossos d’Esquadra han detingut un menor per un robatori amb violència a la Bisbal d’Empordà. Els fets van passar el 4 de juliol al centre del municipi. El jove hauria agredit una noia i li hauria robat la cartera. Les càmeres municipals van facilitar la identificació del presumpte autor.

Altres notícies