27 C
Pals
Divendres, 20 juny 2025
- Publicitat -

S’inicia la segona fase de les obres d’un pavelló de patinatge de Palafrugell que “s’havia queda petit”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
S'inicia la segona fase de les obres d'un pavelló de patinatge de Palafrugell que "s'havia queda petit"
Loading
/

Aquesta setmana s’ha iniciat la segona fase de les obres del pavelló de patinatge i d’hoquei de Palafrugell.

Es tracta de la fase que inclou el gruix important de les obres, que permetran ampliar les instal·lacions per la banda nord.

Segons l’Ajuntament de Palafrugell, les obres serviran per “adequar el pavelló a les necessitats dels dos equips que allotja: els de patinatge i d’hoquei”.

“S’ampliaran els serveis, per tal que el public entri a través de l’aparcament. Es construirà un bar d’obra i s’ampliarà l’aforament”.

Pau Lladó és regidor d’esports de l’ajuntament de Palafrugell:

Les obres d’ampliació del pavelló de Palafrugell van començar a mitjans de juny, després de l’ascens del Club Hoquei Palafrugell a l’OK Lliga.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Agència Europea del Medi Ambient manté la platja del Rec del Molí en la llista negra per la mala qualitat de l’aigua

L'organisme aquest any dona llum verda a les platges del Fòrum després de suspendre-les des de l'any 2019.

Altres notícies