S’obren les portes a l’onada de calor

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El temps d’avui que torna a passar per domini majoritari del Sol, amb encara una mica de pols en suspensió que transmet la sensació de cel brut o mig groguenc. 

Si ahir es van assolir els 30ºC a bona part de la comarca avui ja es poden supera els 32ºC i fregar els 34ºC a l’interior de la comarca. A la costa la xafogor es farà notar. 

Els models meteorològics no canvien i això vol dir que demà encara farà més calor. Això a fet que el Servei Meteorològic de Catalunya activi també pel Baix Empordà, un avís de perill per calor, la temperatura podria superar els 36ºC, amb nits tropicals en les que el termòmetre no baixarà dels 20ºC. 

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós programa més de setanta activitats per a la Festa Major de 2026

Palamós ja té a punt la Festa Major de 2026, amb més de setanta activitats repartides entre els actes previs i els dies centrals de celebració. La programació inclou concerts, espectacles familiars, cultura popular, sardanes, barraques i focs artificials. El pregó anirà a càrrec de l’entitat de persones afectades per fibromiàlgia del Baix Empordà, que commemora 25 anys de trajectòria.

Altres notícies