Els socialistes de l’Empordà recorden la «valentia» de Carme Chacón

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner agrienergia

«Un cop molt fort i inesperat». Així ha descrit l’alcalde de Palafrugell, Juli Fernández, la mort de l’exministra Carme Chacón. L’actual secretari adjunt d’Organització del PSC va treballar amb Chacón al Congrés dels Diputats, i la recorda com una persona «molt amable» i «entregada a la política i a la família».

El primer secretari del PSC a les comarques gironines, Marc Lamuà, la defineix com una «política valenta que va obrir portes a moltes dones».

Carme Chacón va començar la docència com a professora de dret constitucional a la Universitat de Girona.

La primera ministra de Defensa

Chacón va ser ministra d’Habitatge i de Defensa a les dues legislatures de José Luis Rodríguez Zapatero. Va ser la primera dona a fer-se càrrec del ministeri de Defensa, encara més important pel fet que aleshores estava embarassada. La seva carrera política va tenir alts i baixos, va fer història en unes eleccions en dues ocasions: el 2008, quan va aconseguir el millor resultat d’un partit català a unes eleccions generals amb 25 diputats, i el 2015, quan el PSC amb ella al capdavant va treure el seu pitjor resultat històric.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Mushka torna a l’estudi i dona pistes sobre nova música

Després d’un any més discret en l’àmbit musical, Mushka ha tornat a posar-se davant dels micròfons. La cantant ha revelat a través de les xarxes socials que ha passat onze dies treballant en música nova, en una sessió d’estudi que ha reunit diversos noms destacats de l’escena catalana. Irma Farelo ha compartit una fotografia amb
- Publicitat -
Banner pizzes l'empordanet

Altres notícies