Sol i temperatura màxima superior als 20ºC

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Temps plàcid i assolellat el d’aquest divendres amb un inici de jornada amb temperatures aquest matí una mica més baixes que els dies anteriors a l’interior del Baix Empordà entre els 7-9ºC i més altes a la costa entre els 10 i 12ºC.

El temps assolellat s’imposa avui i també bona part del cap de setmana sobretot dissabte amb temperatures màximes que pugen fins als 20/22ºC.

Diumenge a primera hora es poden formar alguns bancs de boira o núvols baixos matinals amb més sol la resta de dia.

A mitjà termini dilluns amb cel variable i dimarts amb ruixats possiblement acompanyats de tempesta.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:05:28

El Cap Roig Festival es prepara per encetar l’edició d’enguany amb 31.000 entrades venudes

El Festival Cap Roig afronta la seva 27a edició amb optimisme després de superar les 31.000 entrades venudes, l’equivalent al 71% de l’aforament. Amb Bryan Adams i Rick Astley ja amb totes les localitats exhaurides, l’organització destaca la bona resposta del públic, l’aposta per una programació eclèctica i el compromís amb el territori a través de projectes solidaris i de proximitat.

Altres notícies