16.2 C
Pals
Divendres, 23 gener 2026

Sol i vent de tramuntana

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui tindrem un matí amb molt de sol i a mesura que avanci el dia s’anirà intensificant el vent de tramuntana, temperatures entre els 3ºc de mínima per tan temperatura freda a principi i final del dia i màxima de 21ºc .

De cara els propers dies dijous serà un dia amb més presència de nuvolositat i la matinada de dijous a divendres, esperem algun ruixat.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Unió de Pagesos exigeix al Govern que millori el manteniment de les rieres del Baix Empordà per combatre les inundacions

El sindicat agrari reclama que l'administració sigui responsable dels danys provocats "per la seva inacció".

Altres notícies