14.8 C
Pals
Dilluns, 15 desembre 2025
- Publicitat -

Sol, vent del nord i lleugera alteració marítima

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui la situació meteorològica és molt més tranquil·la que en dies anteriors, dominarà l’ambient assolellat amb un ascens del termòmetre que arribarà a valors màxims de 28ºC.

El vent de tramuntana que girarà a gregal amb el pas de les hores encara bufa amb força entre feble i moderada, amb tendència a anar afeblint-se al a llarg del dia. A la costa millora l’estat de la mar però encara amb forta maror al matí i  amb onades màximes de 2 metres d’altura.

Demà continuarà el temps estable i assolellat.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Festiuet 2026 revela pràcticament tot el seu cartell amb una aposta potent per l’escena catalana

El Festiuet 2026 ja escalfa motors. El festival, que se celebrarà els dies 17 i 18 de juliol de 2026 a Salou, ha fet públic el seu cartell gairebé definitiu, confirmant una àmplia majoria dels artistes que formaran part de la propera edició. Entre els noms destacats del cartell hi trobem La Fúmiga, Juan Magan

Altres notícies