Stromae i Camila Cabello estrenen ‘Mon Amour’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Stromae i Camila Cabello emulen a Zzoilo i Aitana, i aquest dimecres presenten una versió remix de ‘Mon amour’, una de les cançons del darrer disc del belga “Multitude”.

La cançó arriba aquesta tarda de dimecres i des de fa uns dies ja se n’ha pogut escoltar un avançament al TikTok de la Camila.

Sobre la cançó, el músic va explicar que es pren la cançó i tot el que hi diu com una broma i que està explicada des del punt de vista d’una dona.

L’entrada Stromae i Camila Cabello estrenen ‘Mon Amour’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós estrena 34 habitatges assequibles de lloguer impulsats per Sostre Cívic sobre sòl municipal

Palamós ha incorporat una nova promoció de 34 habitatges amb protecció oficial de lloguer a l’avinguda de Catalunya. El projecte neix de la col·laboració entre l’Ajuntament i la cooperativa Sostre Cívic. L’actuació ha mobilitzat més de cinc milions d’euros i aposta per l’habitatge assequible, la sostenibilitat i la vida comunitària.

Altres notícies