Per fer front a la situació d’aturament econòmic causada pel coronavirus, la Diputació de Girona vol impulsar la demarcació de Girona cap a models de creixement més sostenibles, com per exemple l’economia circular, per tal de millorar el benestar...
Ho farà del 2 al 5 de juliol amb prop d'una vintena de propostes gratuïtes de dansa i arts del moviment. La programació reunirà artistes de Catalunya, de diversos punts de l'Estat i de França, i reflexionarà sobre el procés de fer-se gran des d'una mirada col·lectiva i comunitària.