Explico un parell d'experiències viscudes en primera persona.
Divendres al vespre. Al teatre l'Atlàntida de Vic, la Paula Valls hi fa un concert per tancar la seva gira. A la fila del meu davant hi seu la seva família amb...
La Bisbal d’Empordà va acollir divendres passat la versió reduïda de l’Empordà Music Festival. Aina Reig, Llini, Lecocq i Àuria Franch van actuar davant un públic nombrós. La jornada va donar visibilitat al talent emergent. L’entrada gratuïta va afavorir un ambient festiu i participatiu. La proposta també va reforçar l’oferta musical i cultural del municipi bisbalenc durant tota la tarda.