generadors

El país es queda a les fosques

Aquest 28 d’abril de 2025, tota la península Ibèrica ha patit una apagada elèctrica sense precedents, afectant milions de persones. Al Baix Empordà, municipis com Palamós, Platja d’Aro i Palafrugell han activat protocols d’emergència per garantir serveis bàsics. A Catalunya, a les 21:00 s'havien recuperat el 41% del subministrament a la tarda. La causa principal sembla haver estatla desconnexió de la xarxa elèctrica europea, generant un desequilibri crític.​

Últimes notícies

Una trentena de submarinistes netegen el fons marí de Sant Feliu de Guíxols: «Aquí hi ha una estora de tovalloletes»

L'acció vol conscienciar sobre l'impacte ambiental d'un residu difícil de reciclar que continua arribant al mar.