restabliment

Es restableixen parcialment les telecomunicacions a Torroella i l’Estartit després del sabotatge a Rocamaura

L'Ajuntament del consistori ha anunciat que els serveis de ràdio i televisió ja estan en funcionament. D'altra banda, les connexions de telefonia amb les principals empreses subministradores també s’han anat restablint. A més, preveuen que al llarg del dia d’avui, la majoria d’operadores de telecomunicacions puguin garantir el servei als seus clients.

Últimes notícies

Les exposicions dels 25 anys de Radio Capital

Fa uns mesos vaig rebre l’encàrrec de comissarià els actes de celebració dels 25 anys de Radio Capital, aquesta...