19.9 C
Pals
Divendres, 2 maig 2025
- Publicitat -

Tal dia com avui – 27 d’abril: Simon & Garfunkel estrenen Mrs Robinson

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img


Efemèrides 27 d’abril

1968 Simon & Garfunkel estrenen Mrs Robinson 

Sense cap mena de dubte que es va convertir en un dels temes més venuts d’aquell any. El disc a més també trobaves cançons tan conegudes com The Sound of Silence o The folks.
11 anys després el grup es va separar, després de la publicació de Bridge over trouble water.

1986 Addicted to love lidera als Estats Units

Robert Palmer va començar la seva aventura en solitari el 1974 i 12 anys després arribaria al capdamunt de les llistes gràcies a Addicted to love. A la seva carrera també se’l recorda per temes com Johnny and Mary.
Va morir a París el 2003 d’un atac de cor.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Isabel i Fabiola Alcalà: “Cal valorar més i millor la feina que fem els artesans”

El Terracotta Museu de la Bisbal ha inaugurat l’exposició “Ponderosa”, un homenatge a la família Alcalà i a l’empresa Ceràmica La Ponderosa, fundada fa gairebé cinquanta anys. La mostra repassa l’evolució de la ceràmica familiar, des de les peces artístiques del pare i l’avi fins a la producció actual, amb una reivindicació clara de l’artesania local.

Altres notícies