7.9 C
Pals
Dilluns, 9 febrer 2026

Temperatura màxima extrema i xafogor

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un dia més la calor i la xafogor tornaran a ser protagonistes meteorològics d’aquesta jornada.

El domini del temps assolellat i el flux d’aire provinent del sud enfilaran la temperatura fins els 35 ºC a l’interior i els 33ºC a la costa, on la xafogor serà notable.

Segueixen vigents els avisos per perill de calor al Baix Empordà tan avui com demà quan continuarà l’episodi de calor.

Pel que fa a les platges pel matí el mar estarà força encalmat, a la tarda el vent del sud provocarà marejol i maror en alguns sectors amb onades que no superaran el metre d’alçada.

- Publicitat -
- Publicitat -

“Romancer tartera”, el nou àlbum de Fetus arriba per Sant Jordi

Fetus torna aquest abril amb “Romancer tartera ”, un nou àlbum que proposa un diàleg entre el format tradicional del romanço i una mirada contemporània, construint un univers narratiu on conviuen històries d’ahir i d’avui que formen part de l’imaginari col·lectiu d’un temps i d’un país. El projecte, que es publicarà coincidint amb la Diada

Altres notícies