El temps 03-03-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El temps 03-03-2017
Loading
/

 

Divendres marcat per l’arribada d’un front que ens acompanyarà un parell de dies, al matí començaran a arribar nuvolades i serà a partir de la tarda que es faran més densos i a partir de mitja tarda i nit, descarregaran alguna precipitació. Temperatures entre els 17º de màxima i els 5º de mínima.

Demà dissabte, nuvolositat intensa i precipitacions fins al matí, durant el dia no acabarà de fer net del tot i diumenge esperem algun núvol però sense precipitació això si les temperatures seran una mica més baixes que els últims dies.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Un incendi en un contenidor de Sant Feliu de Guíxols crema tres vehicles durant la matinada

Un incendi declarat aquesta matinada en un contenidor de l’avinguda Balears de Sant Feliu de Guíxols ha afectat tres...
- Publicitat -spot_img

Altres notícies