El temps 29-11-2016

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El temps 29-11-2016
Loading
/

 

La jornada s’aixeca amb el dia ennuvolat, tapat i ja amb alguns ruixats que estan descarregant, això ho farà durant el matí, en alguns punt pot arribar a descarregar amb intensitat i poc a poc aquests ruixats s’aniran dissipant i tindrem una tarda més tranquil·la.

Compte, perquè tenim activat un avís del servei meteorològic de Catalunya per l’estat del mar, les onades poden superar els 2 metres i mig.

Temperatures fresquetes amb fins a 14º de màxima i 6º de mínima.

Dimecres torna l’anticicló i tindrem dies més assolellats i amb tendència a recuperar algun grau la temperatura.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sant Feliu de Guíxols registra més de 90 litres durant la tempesta d’aquest migdia

La intensa tempesta d’aquest dilluns ha deixat més de 90 litres per metre quadrat a Sant Feliu de Guíxols, provocant inundacions puntuals, incidències en equipaments municipals i una seixantena d’avisos als Bombers. L’Ajuntament ha suspès les classes de la tarda per prevenció davant l’episodi de pluges torrencials.

Altres notícies