El temps 29-11-2016

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El temps 29-11-2016
Loading
/

 

La jornada s’aixeca amb el dia ennuvolat, tapat i ja amb alguns ruixats que estan descarregant, això ho farà durant el matí, en alguns punt pot arribar a descarregar amb intensitat i poc a poc aquests ruixats s’aniran dissipant i tindrem una tarda més tranquil·la.

Compte, perquè tenim activat un avís del servei meteorològic de Catalunya per l’estat del mar, les onades poden superar els 2 metres i mig.

Temperatures fresquetes amb fins a 14º de màxima i 6º de mínima.

Dimecres torna l’anticicló i tindrem dies més assolellats i amb tendència a recuperar algun grau la temperatura.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
clinica milena

El Baix Empordà registra pluges històriques amb més de 100 litres per metre quadrat

El Baix Empordà ha registrat pluges molt intenses, amb acumulacions de més de 100 litres per metre quadrat en poques hores. Torroella de Montgrí i la Bisbal d’Empordà han concentrat els registres més elevats. L’aigua ha obligat a tallar carreteres. També ha fet créixer rius i rieres i ha provocat desenes d’avisos als serveis d’emergència.
- Publicitat -

Altres notícies