El temps 30-01-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El temps 30-01-2017
Loading
/

 

Comencem setmana amb cel serè, i nuvolositat que només apareixerà puntualment a la tarda a algun indret, el que farà que tinguem un dia molt confortable amb temperatures que arribaran als 14º de màxima i als 3º de mínima.

De cara als propers dies s’entreveu una situació similar per tan setmana tranquil·la meteologicament parlant.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Platja d’Aro Open Water arriba a la seva cinquena edició amb més de 200 participants

La Platja d’Aro Open Water celebrarà la cinquena edició amb més de 200 participants. La prova s’ha consolidat dins el calendari de natació en aigües obertes. Els nedadors podran escollir entre quatre distàncies. La més llarga baixa fins als 5.000 metres per reforçar la seguretat. L’organització també potenciarà els serveis destinats als participants i acompanyants.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies