Temps amb restes d’inestabilitat i cel variable

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La jornada d’avui torna a estar marcada per un estat de cel variable i canviant o fins i tot força tapat a estones de la tarda i final del dia. La temperatura màxima baixa una mica i es situarà al voltant dels 22 ºC.

De cara a la propera matina i matí de dimecres localment es podria tornar a produir algun plugim i ruixat esporàdic. El temps variable ens acompanyarà bona part de la setmana i dijous una nova borrasca ens pot deixar algun ruixat més.

- Publicitat -
- Publicitat -

El tretzè Berenar Literari del Cucut reunirà una cinquantena d’autors a Torroella de Montgrí

L’esdeveniment, consolidat com a activitat prèvia de Sant Jordi, permet interactuar amb escriptors i accedir a tota la seva obra. La jornada combina literatura i gastronomia en un ambient proper i participatiu.

Altres notícies