Temps assolellat i Garbí

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Un cop ja superat l’equador de la setmana, ens seguim trobant amb una situació meteorològica d’estabilitat atmosfèrica i temps majoritàriament assolellat. A la tarda el vent de Garbí guanyarà una mica d’intensitat amb cops de força moderada. 

La temperatura no experimenta gaires canvis amb valors mínims a l’interior del Baix Empordà entre els 0 i 2ºC i temperatura màxima de fins a 16ºC.

Demà matí més ennuvolat amb el pas d’un front, que podria portar algun plugim de moment els models però indiquen poca o nul·la precipitació per demà al matí, i pel cap de setmana ja avancem que tornaran a dominar les altes pressions.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner dutxa girona

[EN DIRECTE] Diversos actes i esdeveniments s’anul·len al Baix Empordà per la previsió de fortes pluges

A Ràdio Capital farem un seguiment de les possibles afectacions que causin aquestes fortes pluges a l’Empordà.
- Publicitat -
banner agrienergia

Altres notícies