The Cure començarà a gravar aviat els nous temes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Robert Smith, del grup The Cure, ha confessat a una entrevista a BBC Radio 6 que tenen la intenció de gravar nou material, i que aquestes sessions d’estudi es faran durant el mes de maig.

Han passat ja 10 anys de la edició de la darrera obra de llarga duració de la banda, però ara tornen motivats pel concert de celebració del 40 aniversari de The Cure i el Meltdown Festival, que ha inspirat a Robert a fer cançons 100% originals.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós impulsa la segona edició de les jornades sobre economia blava dins el festival Palamós Terra de Mar

Palamós acollirà els dies 26 i 27 de maig la segona edició de les jornades “Palamós Millora: Tradició i Innovació a l’Economia Blava”. Les sessions abordaran les oportunitats laborals, la formació, la innovació i la sostenibilitat vinculades al sector marítim, nàutic i pesquer del municipi.

Altres notícies