The Cure començarà a gravar aviat els nous temes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Robert Smith, del grup The Cure, ha confessat a una entrevista a BBC Radio 6 que tenen la intenció de gravar nou material, i que aquestes sessions d’estudi es faran durant el mes de maig.

Han passat ja 10 anys de la edició de la darrera obra de llarga duració de la banda, però ara tornen motivats pel concert de celebració del 40 aniversari de The Cure i el Meltdown Festival, que ha inspirat a Robert a fer cançons 100% originals.

- Publicitat -
- Publicitat -

Renfe talla la circulació de trens entre Figueres i Flaçà per obres durant tot el cap de setmana

Hi haurà autobusos directes entre la capital altempordanesa i Girona i d'altres amb parades a estacions intermèdies

Altres notícies