Surt el primer tema de The Longshot, el nou projecte de Billie Joe Armstrong

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ja ha sortit el primer tema del nou projecte de Billie Joe Armstrong (antic líder de Greenday). La nova banda es diu The Longshot, i a part del conegut artista, encara no se sap qui més hi participa (encara que hi ha rumors).


La primera cançó que es pot escoltar del grup és “Love is For Losers”, i és la següent:

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Ajuntament de Sant Feliu demana «més contundència» judicial contra la reincidència

L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols demana més contundència a la justícia i a la Fiscalia davant els casos de multireincidència. El consistori denuncia que alguns detinguts tornen al carrer sense presó preventiva. Un dels casos ha acabat amb dos agents ferits i amb nous fets delictius poques hores després del pas pel jutjat.

Altres notícies