6.2 C
Pals
Dimarts, 23 desembre 2025
- Publicitat -

The Gramophone AllStars estrenen ‘Old Rocking Chair’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

The Gramophone Allstars Big Band estrena avui el single “Old Rocking Chair”, primer avançament del nou EP “Love Letter”, que es publicarà el 14 de maig en vinil 10 polzades d’edició limitada a 300 còpies numerades a mà.

Inspirat en el llegat de The Skatalites, “Love Letter” compta amb quatre composicions originals inèdites, ‘Marina Ginestà’, ‘Supersonic’, ‘One for Lola’ i ‘Storm On Silicon’, així com l’explosiva versió del classic ‘Old Rocking Chair’ de Jackie Opel & The Skatalites, arranjada per Lluc Casares i amb les veus de Kathy i Yolanda Sey.

L’amor envers la llegendària banda jamaicana s’entreveu a cada compàs i es fa evident en múltiples referències, ja siguin musicals o també gràfiques, com la icònica imatge que inspira la portada. A més, The Gramophone Allstars ha ampliat per l’ocasió cadascuna de les cordes de la secció de vents amb reforços de luxe, per tal de fer sonar la big band com mai abans.

La presentació oficial en viu tindrà lloc el 5 de juny a la plaça Monumental de Barcelona, dins el cicle Monumental Club. Les entrades ja estan a la venda.

L’entrada The Gramophone AllStars estrenen ‘Old Rocking Chair’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Oreja de Van Gogh estrenarà nova cançó la nit de Cap d’Any

La Oreja de Van Gogh desvelarà nova música la nit del 31 de desembre a La 1, just abans de les Campanades. Serà la primera cançó del grup basc després de la sortida de Leire Martínez i el retorn d’Amaia Montero com a vocalista principal, un retrobament molt esperat que posa fi a gairebé 18

Altres notícies