3.7 C
Pals
Dimarts, 13 gener 2026
- Publicitat -

The Smile anuncia el seu àlbum debut

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

The Smile, el grup format per Thom Yorke i Jonny Greenwood de Radiohead i Tom Skinner de Sons of Kemet, ha anunciat que publicarà el seu primer disc el 13 de maig. “A Light For Attracting Attention” serà un recull de 13 temes entre els quals s’inclouen els cinc senzills que han publicat aquest 2022. A més a més serà produït per Nigel Godrich, el productor de Radiohead.

També, la banda ha llençat avui el senzill “Free In The Knowledge”. Tema que Thom Yorke va interpretar el passat desembre al Royal Albert Hall de Londres en la seva primera aparició als escenaris després de la pandèmia. El disc serà presentat a Barcelona el 10 de juny amb la participació de The Smile al Primavera Sound, i tornaran a actuar el 5 de juny al Poble Espanyol.

L’entrada The Smile anuncia el seu àlbum debut ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Harry Styles encén les alarmes del seu retorn amb una web misteriosa i cartells arreu del món

Després del retorn de Bruno Mars, ara és Harry Styles qui comença a moure fitxa i a alimentar l’expectació sobre el seu possible retorn musical. Sense cap anunci previ, el cantant britànic ha estrenat una nova pàgina web titulada We Belong Together, vinculada a la seva discogràfica, Sony Music. El portal presenta una estètica minimalista

Altres notícies