The Smile anuncia el seu àlbum debut

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

The Smile, el grup format per Thom Yorke i Jonny Greenwood de Radiohead i Tom Skinner de Sons of Kemet, ha anunciat que publicarà el seu primer disc el 13 de maig. “A Light For Attracting Attention” serà un recull de 13 temes entre els quals s’inclouen els cinc senzills que han publicat aquest 2022. A més a més serà produït per Nigel Godrich, el productor de Radiohead.

També, la banda ha llençat avui el senzill “Free In The Knowledge”. Tema que Thom Yorke va interpretar el passat desembre al Royal Albert Hall de Londres en la seva primera aparició als escenaris després de la pandèmia. El disc serà presentat a Barcelona el 10 de juny amb la participació de The Smile al Primavera Sound, i tornaran a actuar el 5 de juny al Poble Espanyol.

L’entrada The Smile anuncia el seu àlbum debut ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Oasis apunta directament a Barcelona en el seu nou vídeo sobre la gira de 2027

Oasis continua jugant al misteri abans d’anunciar la seva esperada gira de 2027. La banda ha publicat aquest diumenge un nou vídeo a les seves xarxes socials que, aquesta vegada, sembla contenir diverses referències a Barcelona. El teaser mostra un guitarrista tocant en un bar mentre sona ‘Don’t Look Back in Anger’, una de les
- Publicitat -spot_img

Altres notícies