The Tallest Man on Earth estrena ‘I’m a Stranger Now’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
The Tallest Man on Earth estrena “I’m a Stranger Now”

Després de quatre anys de silenci discogràfic, The Tallest Man on Earth publica el pròxim 19 d’abril “I Love You. It‘s a Fever Dream”, el seu cinquè àlbum d’estudi. Un LP d’indie-folk, autotraduït i compost per Kristian Matsson.

El cantautor suec presenta avui ‘I’m a Stranger Now’, el segon avançament del disc successor a Dark Bird Is Home (2015).

L’entrada The Tallest Man on Earth estrena ‘I’m a Stranger Now’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Torroella de Montgrí i l’Estartit reforcen els serveis de neteja i recollida de residus per a la temporada alta

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha activat els serveis reforçats de neteja viària i recollida de residus coincidint amb l’inici de la temporada alta. El dispositiu, vigent fins al setembre, inclou neteja diària de les principals platges i més freqüències de recollida per afrontar l’augment de població estacional.

Altres notícies