The Wonder Years tornaran a Barcelona el 12 de febrer

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El mes d’abril va arribar Sister cities, el nou treball de The Wonder Years, que ara han anunciat que el presentaran en directe a la Sala Razzmatazz de Barcelona el dia 12 de febrer, dins la seva gira europea, on estaran acompanyats en algunes ciutats per Free Throw i The Winter Passing.

Les entrades sortiran a la venda el dijous 4 a través del web de Entradium.

- Publicitat -
- Publicitat -

Aquests estius tan feliços

Benvolguts oients de Ràdio Capital, un dels epitafis més sorprenents que he vist l’he llegit en un cementiri de...

Altres notícies