12.9 C
Pals
Dilluns, 9 febrer 2026

Tiësto i Karol G estrenen ‘Don’t be shy’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Karol G una de les artistes de moda en la música llatina s’estrenarà íntegrament en anglès a ‘Don’t be shy’ la nova producció de Tiësto, després d’èxits com ‘The Business’, que aquest 2021 han triomfat a les llistes d’èxits.

La cantant colombiana va publicar aquest any “KG0516” que la van situar com una de les artistes més escoltades a tot el món gràcies a ‘Tusa’ o ‘Bichota’.

El videoclip de la cançó s’ha estrenat aquest dijous.

L’entrada Tiësto i Karol G estrenen ‘Don’t be shy’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

The All-American Rejects anuncien “Sandbox”, el seu primer disc en catorze anys

Catorze anys després del seu últim treball d’estudi, The All-American Rejects trenquen el silenci i anuncien la publicació del seu cinquè àlbum. El disc portarà per títol “Sandbox” i es publicarà el pròxim 15 de maig a través del segell Slick Shoes, posant punt final a una de les absències més llargues del rock alternatiu

Altres notícies