Tom Odell actuarà el 9 d’abril de 2024 a Barcelona

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Tom Odell ha anunciat la seva gira més gran pel 2024, on presentarà el seu nou disc “Black Friday“, previst pel 26 de gener.

La gira passarà per la sala Razzmatazz de Barcelona el dia 9 d’abril, on de ben segur exhaurirà totes les entrades com ha passat en les darreres visites del músic al nostre país.

Les entrades es posaran a la venda el 27 d’octubre des de les 11 del matí a Ticketmaster. Un dia abans hi haurà prevenda a LiveNation.es des de les 11 del matí. El preu serà de 35 euros (+ despeses).

L’entrada Tom Odell actuarà el 9 d’abril de 2024 a Barcelona ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Francesc Xavier Gironès és el nou gerent del Consell Comarcal del Baix Empordà

El ple del Consell Comarcal del Baix Empordà ha aprovat una quinzena d'acords per millorar els serveis públics. Entre les mesures destaca el nomenament del nou gerent de la institució, la continuïtat dels serveis per a persones amb discapacitat, la renovació de convenis amb ajuntaments de la comarca i l'actualització d'eines de gestió administrativa.

Altres notícies