El claustre del Convent dels Franciscans acollirà una nova edició del cicle “Nits del Barri del Convent”, amb tres espectacles gratuïts els dijous 22 de maig, 5 de juny i 19 de juny. Totes les actuacions començaran a dos quarts de deu del vespre i s’oferirà servei de bar des de les vuit, amb entrada lliure i possibilitat de fer una donació voluntària.
El cicle arrenca el dijous 22 de maig amb “Impro CircUs”, un espectacle de titelles i circ de la companyia La Sola Cia. La proposta combina humor i situacions absurdes amb la història d’una actriu inexperta obligada a tirar endavant un circ improvisat.
La programació continuarà el 5 de juny amb “Vivir del bolo”, una proposta de poesia escènica amb música en directe de la companyia La Tierra y el Barrio. El cicle es tancarà el 19 de juny amb “Las Miradas Compartidas”, una creació d’Anhelos que tanca la trilogia d’aquest any.
La iniciativa, organitzada per l’Ajuntament de la Bisbal i gestionada per l’Associació de Veïnes i Veïns del barri del Convent, té com a objectiu revitalitzar aquesta zona del municipi i portar l’activitat cultural més enllà del centre històric.