13.7 C
Pals
Divendres, 17 octubre 2025
- Publicitat -

Torna a Ràdio Capital el ‘Govern i Oposició’, sobre la Bisbal, amb un cara a cara entre Òscar Aparicio i Enric Marquès

L’alcalde i el cap de l’oposició confronten punts de vista sobre la gestió de l’Ajuntament, la resolució del conflicte amb Agbar, la inversió pública, el geriàtric i la seguretat, en la nova edició del programa Govern i Oposició de Ràdio Capital

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dimecres 7 de maig a les 21 h, coincidint pràcticament amb l’equador del mandat municipal, Ràdio Capital recupera Govern i Oposició. És el programa que enfronta cara a cara l’alcalde i el cap de l’oposició de diversos municipis del Baix Empordà.  

El primer capítol d’aquesta nova temporada està dedicat a la Bisbal d’Empordà, amb un debat entre  el seu alcalde, Òscar Aparicio (PSC), i el cap de l’oposició, Enric Marquès (ERC). En el programa es posen sobre la taula bona part dels reptes del mandat i les preocupacions principals dels dos polítics: el tancament del conflicte pel contracte d’aigua amb AGBAR, la gestió econòmica de l’Ajuntament, el pla de xoc per millorar la via pública o projectes com el nou geriàtric.  

També s’hi aborden altres qüestions com la seguretat i les ocupacions, amb referència a l’Oficina Antiocupacions que va posar en marxa l’Ajuntament ara farà un any. Finalment, també es posa sobre la taula un tema molt sonat al municipi en les últimes setmanes: la polèmica entre les entitats Voltors i Geganters arran de la compra d’uns terrenys per part dels Voltors. És la primera vegada que l’alcalde, Òscar Aparicio, es pronuncia públicament sobre aquest tema.  

El programa sencer es publicarà a radiocapital.cat i al canal de Youtube de Ràdio Capital avui a les 21 h 

- Publicitat -
- Publicitat -

Sam Fender guanya el Mercury Prize 2025 amb “People Watching”

El músic britànic Sam Fender ha estat coronat guanyador del Mercury Prize 2025 gràcies al seu aclamadíssim àlbum People Watching. La gala, presentada per Lauren Laverne a l’Utilita Arena de Newcastle, va marcar un moment històric: era la primera vegada que els prestigiosos premis s’allunyaven de Londres per celebrar-se al nord d’Anglaterra. El cantant de

Altres notícies