Torna l’especial Eurovisió amb públic a l’estudi de Ràdio Capital

Pel programa hi passaran diversos col·laboradors de l'emissora i també oients que tinguin ganes de compartir una bona estona de ràdio i música, des de l'estudi o la plaça on està ubicat.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dissabte 11 de maig se celebra la gran final del festival d’Eurovisió, des de Mälmo, a Suècia i Ràdio Capital no vol faltar a la cita. Per això, dissabte 11, a partir de les vuit del vespre, i com ja ha passat en edicions anteriors, emetrem un programa especial des del nostre estudi de Palafrugell.

Pel programa hi passaran diversos col·laboradors de l’emissora i també oients que tinguin ganes de compartir una bona estona de ràdio i música, des de l’estudi o la plaça on està ubicat. També connectarem amb persones que seran a Suècia per explicar-nos l’última hora del festival. Per aquest motiu convidem a la nostra audiència a passar una estona divertida i a sumar-se a aquesta transmissió especial, juntament amb l’equip de la ràdio de l’Empordà.

Per assistir-hi no cal invitació, només cal venir a l’estudi de Ràdio Capital, situat al Centre Cavallers de Palafrugell.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Mercat de Música Viva de Vic reforça el seu model amb 72 propostes i una reflexió sobre el futur dels directes

El Mercat de Música Viva de Vic ja ha desvelat la programació de la seva 38a edició, que se celebrarà del 16 al 20 de setembre amb una aposta clara per la innovació, les estrenes i la reflexió al voltant de la música en directe. El certamen consolida així el model impulsat per la seva

Altres notícies