Torroella neteja els desguassos per evacuar bé les aigües plujanes

Amb la tardor, les fulles dels arbres cauen i poden obstruir els embornals

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La brigada de Torroella de Montgrí està realitzant aquests dies una neteja de la xarxa de sanejament, desguassos i reixes dels carrers. L’objectiu és que estiguin a punt per evacuar adequadament les aigües plujanes, sobretot en el cas de pluges intenses.

A més, aviat començaran a caure les fulles dels arbres, que moltes vegades obstrueixen aquests canals i poden malmetre el seu funcionament. És per això que s’està enretirant, també, terra i residus acumulats a l’interior dels embornals. Tot plegat es fa amb la cuba de la Brigada.

Des del consistori, recomanen no llençar residus per obstruir-los i també aconsellen no tirar tovalloletes humides al vàter. En el seu lloc, cal fer-ho a la fracció de rebuig de les escombraries.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Castell d’Aro celebra la vint-i-cinquena edició del Mercat Medieval aquest cap de setmana

Castell d’Aro celebra els dies 22 i 23 d’agost la vint-i-cinquena edició del Mercat Medieval. El nucli històric tornarà a omplir-se d’espectacles, oficis tradicionals, artesania i gastronomia. L’entrada serà gratuïta. L’organització espera mantenir una afluència d’entre 15.000 i 20.000 visitants durant els dos dies de programació.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies