9.6 C
Pals
Dijous, 28 gener 2021

El Patronat Girona Costa Brava impulsa una promoció per les xarxes socials conjunta amb l’Emilia Romagna i la ciutat de Graz

Quatre creadors de continguts online han estat 4 dies a la zona de Girona i Costa Brava per a viure una experiència cultural i gastronòmica

El més llegit

Brot de COVID-19 a l’Ajuntament de Calonge: cinc positius a l’àrea de Cultura

L'Ajuntament ha assegurat que el brot està "del tot controlat" i l'atribueixen "especialment com a conseqüència de la tornada de les vacances de Nadal".

Monells, escenari d’una nova sèrie original de Netflix

Durant aquests darrers dies Monells ha estat escenari d'una nova producció original de Netflix. Es tracta del rodatge de 'Los herederos de la Tierra', la continuació de l'èxit 'La catedral del mar', que es va començar a gravar a Barcelona ja fa un parell de mesos. 

Calonge impulsa les obres al Castell de Calonge, el Cercle Calongí i l’avinguda de Catalunya

L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni impulsa tres projectes d'obres al municipi: les reformes al Castell de Calonge i al Cercle Calongí, i la urbanització de l'avinguda de Catalunya de Sant Antoni.

La Junta Electoral ordena retirar la pancarta de ‘Llibertat presos polítics’ de la façana de l’Ajuntament de Palamós

La Junta Electoral de Zona de la Bisbal d'Empordà ha ordenat retirar les pancartes, llaços, estelades i "altres símbols partidistes" de l'Ajuntament de Palamós.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona, el Patronat de Turisme de l’Emilia Romagna, a Itàlia, i la ciutat de Graz, a Àustria, han unit forces per a promocionar-se com a destinacions turístiques amb l’acció EuroCultureTrip, on un grup de 4 creadors de contingut digital han viscut l’experiència de visitar aquestes destinacions.

Els visitants han participat a l’experiència han estat la belga Frédérique Henrottin, de yummy-planet.com; la irlandesa Janet Newenham, de journalistontherun.com; l’alemanya Nina Soentgerath, de reisehappen.de, i el videobloguer italià Emiliano Bechi Gabrielli, de emisevenmedia.com. Van ser escollits per criteris de qualitat en els seus continguts, especialment que fossin tant en blog, com imatges i vídeos, així com també en el grau de fidelitat i lligam amb els seus seguidors.

L’experiència va començar a l’Emilia Romagna i va continuar a la Costa Brava i Girona, on van visitar Lloret, el castell de Púbol, La Bisbal i Girona entre d’altres destinacions. No només visitaven un espai, sinó que en vivien l’experiència, ja sigui cultural o gastronòmica. Els visitants van poder fer ceràmica amb les seves mans, conèixer Girona a través de la seva gastronomia, veure i viure un castell amb els Marrecs de Salt o aprendre la cuina tradicional catalana de la mà de les àvies de Sils. Una experiència que es pot veure a través del hashtag #euroculturetrip a Instagram i que es podrà anar llegint als blogs i webs dels participants.

No és la primera vegada que es fa una acció conjunta com aquesta. El 2016 es va dur a terme l’Euro Food Trip, conjuntament amb l’Emilia Romagna. Gràcies a aquesta acció, el Patronat va guanyar el prestigiós premi World Travel Award 2017 com a millor campanya de màrqueting a Europa. Gemma Suñer, responsable de màrqueting del patronat, declarava que la intenció actual és seguir en aquesta línia. Amb aquestes accions «deixem de competir per cooperar, i així assolim millors objectius a llarg termini»

- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

Life Biorgest inverteix en la millora de la biodiversitat al Baix Empordà i finalitza els treballs demostratius

Les intervencions s’han fet a boscos especialment seleccionats del Parc Natural d’El Montgrí, les Medes i el Baix Ter

Altres notícies