25.1 C
Pals
Diumenge, Setembre 15, 2019
  • Cultura

El Patronat Girona Costa Brava impulsa una promoció per les xarxes socials conjunta amb l’Emilia Romagna i la ciutat de Graz

Quatre creadors de continguts online han estat 4 dies a la zona de Girona i Costa Brava per a viure una experiència cultural i gastronòmica

El més llegit

José Luís Vila de Ciutadans de Platja d’Aro ha sol·licitat la baixa d’afiliat

Diu que ho fa "per motius personals", però igualment seguirà sent regidor com a independent

Detenen un clan familiar que falsificava productes pel top manta des de Torroella i Ullà

Una operació policial de la Policia Espanyola ha acabat amb la detenció de tres persones d'una mateixa família, i dues més investigades, que, presúmptament, importaven i produien productes de roba i complements falisificats que es dedicaven al top manta i a basars

Lluís Puig després de les amenaces de mort: “Nosaltres, a ‘lo’ nostre”

L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, ha rebut aquest divendres diverses amenaces de mort en forma de pintades

Tornen a despenjar l’estelada de la rotonda de Palamós

És la quarta vegada que aquesta estelada pateix els efectes de les brigades espanyolistes

Submarinistes voluntaris netejaran el fons marí de Calella i Llafranc

L'any passat es van recollir més de 35 quilos de residus a Calella i Llafranc, aprofitant el dia també es vol conscienciar de la conservació marítima

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona, el Patronat de Turisme de l’Emilia Romagna, a Itàlia, i la ciutat de Graz, a Àustria, han unit forces per a promocionar-se com a destinacions turístiques amb l’acció EuroCultureTrip, on un grup de 4 creadors de contingut digital han viscut l’experiència de visitar aquestes destinacions.

Els visitants han participat a l’experiència han estat la belga Frédérique Henrottin, de yummy-planet.com; la irlandesa Janet Newenham, de journalistontherun.com; l’alemanya Nina Soentgerath, de reisehappen.de, i el videobloguer italià Emiliano Bechi Gabrielli, de emisevenmedia.com. Van ser escollits per criteris de qualitat en els seus continguts, especialment que fossin tant en blog, com imatges i vídeos, així com també en el grau de fidelitat i lligam amb els seus seguidors.

L’experiència va començar a l’Emilia Romagna i va continuar a la Costa Brava i Girona, on van visitar Lloret, el castell de Púbol, La Bisbal i Girona entre d’altres destinacions. No només visitaven un espai, sinó que en vivien l’experiència, ja sigui cultural o gastronòmica. Els visitants van poder fer ceràmica amb les seves mans, conèixer Girona a través de la seva gastronomia, veure i viure un castell amb els Marrecs de Salt o aprendre la cuina tradicional catalana de la mà de les àvies de Sils. Una experiència que es pot veure a través del hashtag #euroculturetrip a Instagram i que es podrà anar llegint als blogs i webs dels participants.

No és la primera vegada que es fa una acció conjunta com aquesta. El 2016 es va dur a terme l’Euro Food Trip, conjuntament amb l’Emilia Romagna. Gràcies a aquesta acció, el Patronat va guanyar el prestigiós premi World Travel Award 2017 com a millor campanya de màrqueting a Europa. Gemma Suñer, responsable de màrqueting del patronat, declarava que la intenció actual és seguir en aquesta línia. Amb aquestes accions «deixem de competir per cooperar, i així assolim millors objectius a llarg termini»

Últimes notícies

JxCAT alerta que no es compleix el contracte de gestió de la zona blava a Torroella

El grup municipal de JxCAT de Torroella de Montgrí ha denunciat que hi ha un incompliment de les condicions que estipula la plica d'adjudicació del servei de la zona blava del municipi

Instal·len plaques fotovoltaiques per l’autoconsum de l’Auditori Espai Ter

L'energia sobrant es destinarà a un nou punt de recàrrega de vehicles elèctrics davant l'Auditori Espai Ter

Més notícies