22.3 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

Tramuntana i termòmetre a ratlla

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb temperatures encara a la ratlla baixa i amb sensacions hivernals, avui comencem un nou dia meteorològic sense sol, amb cel que podrà algun plugim poc abundant durant el matí. Una possibilitat de pluja feble que ja vindrà d’una matinada que es podran escapar quatre gotes a la nostra geografia empordanesa. En aquest sentit, el dia començarà molt semblant al d’ahir dilluns.

Un altre factor per tenir en compte és que la Tramuntana encara serà forta i bufarà amb cops que tornaran a marcar ratxes de fins a 60 km/h. És per aquest motiu que el Servei Meteorològic de Catalunya té  activat per avui un avís per alteració marítima amb maregassa que portarà onades superiors als 2.5 m. d’alçada i molta mar de fons de component est.

A la tarda, les clarianes podrien anar guanyant terreny al cel. I les temperatures del dia estaran compreses entre els 15 graus màxims i els escassos 10 mínims. Per demà, el dia serà més assolellat i la Tramuntana encara bufarà fort deixant una jornada que serà bastant freda.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’augment d’efectius en el cos de Bombers i la prevenció marquen la campanya forestal d’aquest 2025

Catalunya ja ha vist durant aquest estiu del 2025 com dos grans incendis forestals han cremat més de 8.000 hectàrees. I tot i que aquests focs no s'han concentrat a la zona de l'Empordà, el cos de Bombers es prepara per afrontar una temporada complicada pel risc d'incendi forestal.

Altres notícies