6.7 C
Pals
Dimarts, 23 desembre 2025
- Publicitat -

Tramuntana, mala mar i temperatures a ratlla

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El pas d’una cua frontal aquest dimarts afavoreix el creixement de nuvolades entre mig matí i la tarda, però no s’espera que les precipitacions puguin arribar fins al Baix Empordà.

El cel variable i el vent de component nord que bufarà amb cops màxims superiors als 50 km/h, deixaran un ambient menys calorós amb una temperatura màxima inferior als 28ºC.

Cal anar amb precaució a la les platges perquè hi ha mala mar amb forta maror. Les onades màximes es produiran cap  a la tarda i superaran el metre d’altura.

Demà millora el temps amb més Sol, encara restes de Tramuntana al matí que anirà afeblint-se, i es recuperarà la temperatura màxima.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Oreja de Van Gogh estrenarà nova cançó la nit de Cap d’Any

La Oreja de Van Gogh desvelarà nova música la nit del 31 de desembre a La 1, just abans de les Campanades. Serà la primera cançó del grup basc després de la sortida de Leire Martínez i el retorn d’Amaia Montero com a vocalista principal, un retrobament molt esperat que posa fi a gairebé 18

Altres notícies